24 Şubat 2014 Pazartesi

kitap- Hanım Ana'nın Cenaze Töreni- Gabriel Garcia Marquez

 
 Yazar ayları şubat yazarımız olan Marquez benim çok sevdiğim yazarlardan biriydi zaten. okumadığım fazlaca kitabı varmış hala:))

 
Hanım Ana'nın Cenaze Töreni 8 öyküden oluşan bir kitap.her bir öykü de sanki birbiriyle bağlantılı. yani bazı karakterler bir kaç  öyküde birden karşımıza çıkıyor. hatta bi ara düşündüm yazar bu öykülerdeki bütün karakterleri toparlayıp son öyküdeki Hanım Ana'nın Cenaze törenine mi götürecek diye:))
 
ben en çok ilk öykü olan Bir Salı Günü Öğle Uykusunu ve  4. öykü olan Baltazar'ın Yaşadığı Mucizevi Öğle Sonrası öykülerini beğendim.

2 yorum:

  1. yeni bitirdim ben de aynı kitabı.. paylaşıma teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. benimde okuyacağım kitaplar arasında bu kitap. sen beğenmişsin kitabı ben okuyana kadar çatlarım azarın başka kitaplarıda var onlarıda okumam lazım offf çok kitap var okumam gereken...

    YanıtlaSil