24 Ocak 2014 Cuma

"minyon" şapkalar...kendimce anlatımıyla...

daha önce bahsetmiştim ya bu şapkalardan. şimdi anlatayım nerden buldum da yaptım. burdan ulaşabilirsiniz.
yalnız ben sayıları biraz değiştirdim sonradan yaptıklarımda.
kartopu aksoft kullandım. belki ipin kalınlığına göre sayılar değişir diye söylüyorum.
 
1. sıra:5 zincirden bir halka yapıp içine 9 trabzan yapıyoruz.
2. sıra:her tırabzana iki trabzan yaparak 18 trabzan yapıyoruz.
3. sıra:tekrar her trabzana 2 trabzan yaparak 36 trabzan yapıyoruz.
4. sıra: bir tırabzana çift bir tırabzana tek trabzan yaparak 54 trabzan yapıyoruz.
5. sıra: bir tırabzana çift, iki tırabzana tek batarak 69 trabzan yapıyıruz.( bu son sayı bazen tam denk gelmeyebiliyor siz bi şekilde 69- 70 ulaşın son sırada:)))
bundan sonra artırma yok. bu ölçü anaokulu çağında bi çocuğa olur. bizimki 4 yaşında biraz da kafası büyükçene o yüzden oldu:))
toplam 18 sırada falan bitmesi gerektiği için ortadan 2 ya da 3 sırayı siyah yapıyoruz. o biraz size kalmış.
tekrar link vereyim. bloğun adı repeat crafter me çok ayrıntılı anlatılmış. ben bile anlayıp yaptım yani:))

  1. bunlar da bizim minyonlar:))

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar. Elinize sağlık. En kısa sürede deneyeceğim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık :) becerikli arkadaşım :)

    YanıtlaSil