27 Ocak 2014 Pazartesi

evimizden manzaralar.........11


öncelikle dağınıklığımızı görmezden gelmenizi rica ediyorum:))( o bezin orda ne işi var?)
Ali Denize süper man tshirtü almıştım tanımasa da kendisini, seviyor giyinmeyi. sonra hoşuna gider diye kendime de aldım beraber giyeriz diye.
bi gün Ali Deniz o tshirtü giydiğinde ben de giydim ve Kuzinin hiç ummadığım bi tepkisiyle karşılaştım. o zaman daha az konuşabiliyordu. böyle bi huzursuzlandı. kucağıma gelip çekiştirmeye başladı. çıkar demek olduğunu sonradan anladığım bir takım kelimeler söyledi:))
ben de üstümdekini çıkarıp ona giydirdim. çok mutlu oldu valla.
küçük velet abisiyle ikimiz aynı giyiniyoruz diye kıskanmış:))
hiç aklıma gelmemişti o ana kadar:))


bu da Adım Adım stlerinden arada bir gönderdikleri oyuncaklardan.
ben ilerde evimin böyle olmasını istiyorum. kocaman bi mutfak, aynı zamanda günlük oturulabilinecek bi köşe takımı. hatta murfağın bi köşesinde bir kuzine sobası:))
yani kısaca eskiden babaannemlerin ve anneannemlerin evleri gibi:))


 bizimkilerin yeni oyunu. abi halının altına yatıyor ufaklık da üzerinde dengede durmaya çalışıyor:)) çocuk sörfü keşfetti kendi kendine:))

t shirt olayından sonra akıllandım ne alırsam hepimize alıyorum. bizim buranın meşhur çarşamba pazarından üçümüze de tayt aldım:)) napıyım kızım yok diye tayt alamıyacak mıyım. büyük büyük aldım pijama gibi olsun diye:))
bunları aldıktan sonra bi hafta Ali Denizi de yanımda götürmek zorunda kalmıştım pazara ve tayt tezgahının önünde "anne babama da  tayt alalım mı" deyip dumur etti beni:))


Ali Deniz ve şebeklikleri:)



salonda bi işe dalmışım çocuklar da ortalıkta yok. sadece gülme sesleri geliyor. ben de biraz kafa dinleyeyim ( yaklaşık 5 dakika) diye gitmedim yanlarına.
gittiğimde gördüğüm manzara benim yeni katladığım çamaşırların üzerinde tepinen veletler:))
zaten bizim yatağımızın üstünde zıplamaya bayılıyorlar.ben de kızmıyorum ama korkuyorum. bazen kafa kafaya tokuşuyorlar falan.
Biz Ali Denizle okuldan dönünce Kuzi hemen abisini bizim odaya götürüyor. bütün gün onu hayal ediyor herhalde çocuk:))

minyonlarımız yeniden:))

4 yorum:

  1. Yenir ki bunlar:)
    Babaya da tayt alalim dediler demek alemler :)

    YanıtlaSil
  2. :)))) Ne tatlılar yav :) Bayıldım her hallerine ;) Aynı süperman tişörtünden bizim kuzunun da var ;) Ama kızın yok diye tayt alamayacak değilsin tabii şekerim, babaya alma fikri beni kopardı, seni niye utandırdı ki ;p öptüm ama en çok komik kuzuları ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlılar tatllar da bazen tatlarından yenmiyolar:)) ahh bi kızım olaydı ne şekillere sokardım onu Allah bilir:)
      ben de öptüm seni ve kuzularını:))

      Sil