22 Ekim 2013 Salı

kitap-Çember Serisi-Ted DEKKER



4 kitaplık çember serisinin 20 gün gibi bir sürede bitirdim. 2000 den fazla sayfayı uzun zamandır bu kadar hızlı okumamıştım:))
adından da anlaşılacağı gibi döngüsel bir kitap.ister siyahtan başlayın diyor yazar ister yeşilden. ama ben yazım sırasına göre gitmeyi mantıklı bulduğum için önce siyahtan başladım.
kitabın konusu şöyle: Thomas Hunter adında bir genç rüyada olduğu zamanlarda başka bir gerçeklikte uyanır. orda rüyada olduğunda ise bu dünya da uyanıktır. önceleri kimseyi inandıramasa da kısa sürede kardeşi Karayı ikna eder. Thomas'ın ideaları çok ciddidir. gelecekte öğrendiğine göre, Günümüz dünyasında Raison türü denilen bir aşı mutasyona uğrayarak ölümcül bir virüse dönüşecek, çok tehlikeli insanların eline geçecek ve dünyanın sonunun gelmesine sebep olacaktır.
kısa sürede Thomas günümüz dünyasında içinde devlet başkanlarının da olduğu bir yandaş grubu oluşturup virüsle ve kötü adamlarla mücadele etmeye başlar. tabi bi yandan da diğer dünyada da kötülüklerle mücadele eder. orda çok güçlü bir komutandır.
açıkçası sürükleyici bir kitap olmasına rağmen beni tatmin etmeyen noktalar çok. özellikle bir yerinde bir mantık hatası olduğunu düşünüyorum.
 



 

 

4 yorum:

  1. çok güzel kitaplar.. iyi okumalar size..

    YanıtlaSil
  2. bu arada hobi blogumda çekiliş var.. hediyelerden biri kitap diğeri de el işi olacak.. katılmak isterseniz buradan...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2013/10/kizimin-cicileri-facebook-sayfasinin.html

    YanıtlaSil
  3. ben seriyi bitirdim ve kesinlikle okumanızı tavsiye ederim ama çok küçük yaştaysanız okumayın :D Siyahtan başlamanızsa en iyiysi Kitap da her ana her cümlede sizi şaşırtan cümleler olaylar var ne kadar karışık bir yapısı olsada bu daha ilgi çekici kılıyor kitabı İyi Okumalar :D

    YanıtlaSil