21 Mart 2013 Perşembe

unutkanlıklarım..........(2)

15 günden fazla oldu Kuzey hasta. bir doktora götürdük antibiyotik kullandık ama fayda vermedi.
neyse  geçen hafta çarşamba günü başka bi doktora götürdük bu salı da kontrole götürmem gerekiyodu.
Ali Deniz de babannesindeydi. onu da alırım doktora gideriz ordan da arkadaşıma giderim dedim
.Ali Denizi almaya gittim dedesi onu aşağıya indirmiş.
dedesine "sen de bizle gel istersen" dedim .
o da "tamam hangi hastane?" dedi.
ben de "Beyhekim" dedim ve gittik.
arabayı parkettik, çocukları indirdik. hastaneye girdik ben etrafıma bi bakındım, çok yabancı geldi. o an kafama dank etti.
 "biz yanlış hastaneye geldik" dedim:)) gülsem mi ağlasam mı bilemedim bir an. çok kızdım kendime.
eşimin babası "nereye gidecektik" dedi.
 "Adatıp" dedim. neyse çıktık oraya gittik. Adpazarını bilenler bilir iki zıt yönde hastane. çok uzak değiller ama Adapazarı gibi bi yer için uzak bi mesafe sayılır.
ben randevu aldığım andan itibaren nedense Beyhekim diye şartlamışım kendimi.

sonuçta biraz zaman kaybettik önemli değil ama ben hala kızgınım kendime:)

12 yorum:

  1. kızma kızma oluyo böyle bazen..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım bizde bu ara antibiyotik kullanıyouz.Unutkanlıklar yorgunluktan hepimizde oluyor çok normal bence hiç kızma kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar söylüyor doktorlar zararlı diye ama başka türlü de iyileşmiyo ki bu çocuklar:))
      ayy bu kadarı olmaz herkese ama:))

      Sil
  3. Ay canım Geçmiş olsun çok Kuzey'e. Adapazarını değil de İzmit'i çok karistirıyorum bnde. Olsun ben senin kadar kendisiyle barışık insan görmedim. :) Buda cabası olsun, neolur!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim:)) valla yapacak bir şey yok unutkanım, dalgınım... vs daha çok kötü huyum var da yeri geldikçe paylaşıyım:)))

      Sil
  4. Arada olur öyle çok dert etme:)
    Neyse ki küçük yer, arabayla 10-15 dakikada gidilir. Aynısını Ankara'da yapsam bir sonraki güne kalır iş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet 15 dakika falan sürüyo yol ama çocukları indirme bindirme işi asıl zahmetli olan:))

      Sil
  5. Kızma kendine canım bunda hiçbirşey yok.2 ismi karıştırmışsın birbirine yüklenme kendine.İşin kolay değil,inan bazen aklıma geliyorsun ne zaman dinleniyor bu kız diyorum:(

    YanıtlaSil
  6. Ayrıca çok geçmiş olsun,bak ben de unuttum ,başta geçmiş olsun yazacaktım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)) aslında isimleri karıştırmadım ama nasıl o hastaneye gitme kararı aldım anlamadım:))
      amann gülünecek bir şey daha çıktı işte bize de di mi:)))

      Sil
  7. Oooo hepimizde var benzer unutkanlıklar ve ben artık doğal bir durum olarak kabul ediyorum:) Kuzeye de çok geçmiş olsun, bir an evvel iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil