9 Mart 2013 Cumartesi

G.A.D..................................(11)

 
 
 
bunlar Ali Denizden...
fotoğraftaki gibi bombeli pencere demirini ilk gördüğündeki tepkisi:
- aaa bak dedem gibi, göbeği var.
...............................................................

herhangi bir yerde gördüğü A harfine tepkisi:
-anne bak bu benim A ğım:))
.................................................................................

-anne yemeğimi yersem belki ben de uçabilirim ( reklmlarda böreği yiyince uçan bebeği kstediyor)

.............................................................

kakasını yapmaya çalışıyor

karnımda sanki bi taş var, karnımda sanki kocaman bi taş var( kimden duydu bu tabiri hiç bir fikrim yok)
.........................................................................

Kuzeye oyuncaklarını vermek istemeyen Burak'a Ali Denizden öğüt:
-Buyak paylaş onunla
..........................................................................

gülümseyerek odaya girdiğimde Ali Denizin tepkisi:
-anne neden gülüksün?( gülük ne yaaa:))
.......................................................
bu da benden...

alışveriş merkezinde ki mağazalrda bol bol gözüme çarpan elektrikli çaydanlıkları görünce diyorum ki eşime:
- bak bi gün dersem ki bundan alalım anlaki bana bir şey olmuştur. yani ben ben değilimdir( o kadar sevmiyorum o elekrikli çaydanlıkları ve onların çayını)
eşim:
-hımm dur bakalım bunun altından ne çıkacak. korkutuyosun beni:))

8 yorum:

  1. Yaşasın Gad Gad Gıdaaaak:))Çok güldüm hepsine yine:)O çaydanlık konusunda haklısın alma,hem çay güzel olmuyor,hem de fenaaa elektrik çekiyor.Taş karnını öp benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak Ege konuşmaya başaldığında ki cümlelerinw başlık buldun sen de. bence kullanmalısın "gad gad gıdaaak" lafını:))
      çoğu insan farketmiyor ama benim gibi çaykolik birisi için çok kötü oluyor o çaylar gerçekten. bi de o makineyi tercih edenler genelde bi dedemlik poşet çay da tercih ediyor:)) o daha da kötü benim için.
      öperim tabi... sen de Ege kuzusunu öp benim için .

      Sil
    2. :)Sağol canım ama GAD size yakışıyor,çok hoş oluyor:)Tam sana yorum yazacağım birisi püf yaptı,hadi kalk alt değiştir:))Demlik poşet çay kullanan baş insan benim,neden diye sor:)çünkü üşeniyorum:)ama bak bergamotlu yapıyorum yine de güzel oluyor:))

      Sil
    3. oo ben de az önce halelttim o işi:)) ben de çok üşeniyorum ama akşamalrı çayı eşim demlediği için o iş ona kalıyo:))biz de normal çaya bergamot katarak kullanıyoruz:)) o kadar alıştık ki bergamotsuz çay yavan geliyo artık..

      Sil
    4. Size gelen herkesi de bergamot tiryakisi yaptın değil mi,bizim öyle oldu:))

      Sil
    5. aynen:)) herkes çayın çok güzel oluyor değişik bir aramosaı var diyor:))

      Sil
  2. Yerim seni ve yavrularını :) Benim de kattle ım bozulduğu için o elektrikli çaydanlıktan almıştım, hem kattle olarak kullanıyorum, hem de yazın terasta çay içerken rahat olur dedim ama çay tiryakisi olan eşim hiç beğenmedi çayını. Demek siz tiryakiler hep aynısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hayatta bi çay zevkimiz var ama dimi. bana kalsa sobanın üzerinde kaynamış sudan demlenen çayı tercih ederim ama onu bulmaıyoruz her zaman:))

      Sil