11 Şubat 2013 Pazartesi

MİM...

 
Deryacım beni mimlemiş:))
 
1. Burcunuz nedir?
Yay
 
2. Bir tiyatro oyunu tavsiye eder misiniz? 
Tiyatroya gitmeyeli çok oldu ama eskilerden hiç de modası geçmeyen Lüküs Hayat diyorum.
 
3. En son okuduğunuz kitap?
İsaac Asimov Ben Robot
 
4. Şu aralar en beğendiğiniz reklam hangisi? 
molfix molfix oooo canım bezim ooooo
 
5. En son dinlediğiniz albüm?
ben evde çok müzik dinlemem ama arabada  Karmate dinliyoruz.
 
7. Kendinizde en sevdiğiniz özellik?
sıcakkanlı ve samimiyimdir.bi de kin tutamam çatlarım valla kin tutarsam:))
 
8. Kendinizde en sevmediğiniz özellik?
asabiyetimi sevmiyorum. aniden parlayıp sönüyorum.
 
9. En sevdiğiniz şarkılardan birini tavsiye eder misiniz?
ben türküleri çok severim. şu sıralar bir dizinin fragmanında duyduğum iki keklik türküsü var. üniversitedeyken o kadar severdim ki. hatta bi platoniğim tam benim karşımda otururken bu türküyü söyledi diye bayılacaktım nerdeyse:))
 
10. En sevdiğiniz video kliplerden birini tavsiye eder misiniz?
klip izlemeyeli çok oldu ya.
 
11. İzlenilesi bir film tavsiye eder misiniz?
çok var ama aklıma Untouchables geldi şimdi.
 
12. Bulunduğunuz şehirde gitmekten en keyif aldığınız mekan neresi? Hangi
şehir?
ben bu şehirde bayılarak hiç bir yere gitmiyorum desem:((
burdan yola çıkıp İstanbula gitmeye bayılıyorum ama:))
 
13. Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım..
o zaman her saniyenin kıymetini bilelim
 
14. Sana yapılacak en büyük işkence ne olur?
beni bekletmek ve oyalamak. çıldırıyorum o zaman. desinler ki 5 saat bekle bekelrim ama 5 saati 1 dakika geçince çıldırırım. o yüzden bana dürüst olun canımı yiyin:))
ben birisiyle buluşacağım zaman karşı taraf bana "evden çıktım şimdi" dediği an kafamda başlarım o kişinin geçtiği yerleri canlandırmaya. tabi o kişi bana evden çıkmadığı hade çıktım dediyse kıyamet kopuyor. eşim bunu o kadar yapardı ki. gerçi hala yapıyor ama onun 15 dakikaya gelirim demesini ben artık 1 saat diye yorumladığım için eskisi kadar sorun çıkmıyor:))
 
15. Size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısınız?
bir grup arkadaş yürüyerek Nuraylara gidiyoruz. bundan 8 sene önce:)) birbirimizi yeni tanımışız hepimiz. Mustafa diye bi arkadaş dediki "hadi Nuraya şaka yapalım". "ne yapalım?", "arayıp diyin ki Mustafaya otobüs çarptı"( yalnız otobüs yan araba falan değil). "tamam" dedik.
ben aradım Nurayı.
 
- Nuray biz hastanedeyiz.
- neden?
Mustafaya otobüs çarptı.
- Hımm tamam.
 
dedi ve telefonu kapattı.
 biz de laylaylom gidiyoruz eve doğru inanmadı diye.
eve bi gittik Nuray kapıdan çıkıyor.
- nereye Nuray?
- ee hastaneye.
Allahım bir insan aldığı bir kaza haberini bu kadar mı soğukkanlı karşılar.biz inanıp inamadığını bile tartışmadık aramızda o kadar umursamazdıki. inanmadı deyip eve vardığımızda kapıda yakaladık kızı:))
 
Nuray hala soğukkalnıdır ama ben artık öğrendim:))





4 yorum:

  1. bende beklemeye sinir oluyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kimseyi bekletmemeye o kadar özen gösteririmki.bazen birine kızıp geç kalıcam derim gene beceremem:))

      Sil
  2. Şakaya çok güldüm :) Nuray size şaka yapmış bence...

    YanıtlaSil