24 Ocak 2013 Perşembe

nostaljik çantam ve yapılışı:))

 
sizlere nostljik çantamı takdim etmekten gurur duyarım:)))ebruli ipin pratikliği hiç bir şeyde yok valla. adamlar zaten uygun renkleri bir araya getirmişler. sen sadece ör kes:))
 
 
bu çantamın bir yüzü..
 
 

bu da diğer yüzü...
 
yapılışı:
18 adet kare motif birbirine eklenir.
sapı için iki sıra kordon bir sıra kurdele saç örgüsü yapılır( kurdeleye sarkmasın diye kullandım)
içine siyah kumaştan astarlık bez bulunur.
ağzına cırt cırt alınır.
ve en önemli kısım bunların hepsi mahallamizdeki çeyiz mağazazına götürülür. hülya ablaya bir güzel diktirilir( hep söylüyorum dikiş d sinden anlamıyorum malesef)
işte bu kadar:))

10 yorum:

  1. Gerçekten çok nostaljik olmuş ,ellerine sağlık canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Tam benim tarzım..:)) İşte budur. Vintage olmuş.. Bayıldım ben... Sıra geldi aynısından kendime de yapmaya..:))
    Çok çok selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipim akıllı yünlerden adını hatırlamıyorum ama:)) kolay gelsin o zaman... benden de çok çok selam ve sevgiler...

      Sil
  3. hamarat marifetli arkadaşım benim ..canım çok güzel bir çanta olmuş iyi günlerde kullan ellerine sağlık..ben yelek örüyordum yarım bıraktım boyunluga geçtim bir azimle bitirmeye çalışıyorum haftaya kar yağıcakmış bari işe yarasın diyorum yoksa seneye giyerim herhalde:))
    çok öptüm canım tospiklerle seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)) hadi o zaman yeleği boşver boyunluğu bitir. çok moda valla:))
      ben de çok öpüyorum:)))

      Sil
  4. ellerinize sağlık... çok sevimli görünüyor...

    YanıtlaSil