2 Ocak 2013 Çarşamba

kİtap- FİRMİN- Sam Savage

 
 Hümanist Entel Serseri...
blog aleminde bu kitabı o kadar çok duymuştum ki çok marak ederek aldım ve hemencecik te okudum( Daha önce bahsettiğim hastane macerasınıda bir buçuk saat beklediğimi yazmıştım ya o ara bitirdim bu kitabı:))
kısaca kitapları yiyerek beslenmek zorunda kalan Firmin bir süre sonra okuyabildiğini farkeder, ve bir kitapçıda yaşar:)) onun deyimiyle" kardeşlerinin dişleri keskinleşirken onun zekası keskinleşir"..
 
tek sorun konuşamamasıdır ...
yer yer hikayesiyle beni gülümsetse de genel oalrak bir üzüntü bıraktı bende Firmin...
çok güzel bir yaşam mücadelesi diyebiliriz...
kesinlikle tavsiye ederim.

 
 zaten arka kapağını olursanız, bu kitabı okuma ihtiyacı hissedersiniz:))

4 yorum:

  1. yahuuu yapılırmı bu şimdiii kitapsız dünya düşünemeyen ve aradığı kitabı bir türlübulamayan ben içinnnn ne denr şimdi buna. meraktan çatlıcam buda listeme girdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o listeker bitmiyor bende de :)) tamam artık başka yok dediği anda yeni bir kitap istiyorum:))
      ama yok bu sefer tamam bunlar bitene kadar başka almıcam:)))

      Sil
  2. Beni de kapak tasarımı ve konusu çok meraklandırmıştı. Çok da beğendim okuyunca.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kapak tasarımı da çok güzel, Firmin çok sevimli:)
      ben de çok beğendim.
      sevgiler benden:))

      Sil