22 Ocak 2013 Salı

G.A.D...........(9)


 sırt üstü yatarken amacım soluma dönmek. yaptığım şu: önce sağa, sonra yüz üstü sonra da soluma dönmek.
kendi kendime söyleniyorum.

"bu eylemi  90 derecelik dönüşle yapabilecekken niye 270 derece dönüyorum ki"

uyuduğunu sandığım eşimden cevap:" insanın bazen o açıda dönüşe ihtiyacı oluyor"

yalnız değilmişim demek bu konuda:))

.......................................................................................................

bu da yıllar öncesinden...
annem , Nuray ve ben çay bahçesindeyiz, dondurma yiycez. garson abi gelir ve muhabbet başlar

ben: neli dondurmalar var?
garson: çikolota, karamel ve vanilya
annem: ben çikolata vanilya istiyorum
nuray: ben çikolata karamel istiyorum
ben: ben de vanilya karamel istiyorum
adam: ???? (kafası epey karışmıştır) bi daha söyleyin
ben: ( boş bulunup) 3 ün 2 li kombinasyonları işte çok basit:))
adam:????

tabi baya bi gülmüştük benin şapşallığıma:))
hayır ama zamanında öğretmenlerine "matematik günlük hayatta ne işimize yarayacak" diye çemkireceğine öğrenseymiş kombinasyonu napıyım:)
çocuklara bazen anlatırm bu hikayeyi "hocam matematik günlük hayatımızda ne işimize yarayacak?" dediklerinde...
 NOT: bu olayın bütün kahramanları Trabzonlu:)) olayda Trabzonda geçiyor zaten:)

1 yorum:

  1. :)) İlkinde olması beklenen pratik zeka 2. olayda var,güzel bir ikileme olmuşş. İlkini bende çok yaşıyorum nedense :) Ama ikincisi gerçekten usta dondurmacıların anca anlayabileceği boyutta. :))

    YanıtlaSil