17 Ocak 2013 Perşembe

G.A.D.........(8)



uyumak istemeyen Ali Deniz'den yeni bahane
" anne biraz oturıyım sırtım yoruldu":)) biraz sonra da "kafam yoruldu" deyip yatmama çabaları.
yer miyim yemem:))

................................................................................

kucağıma geliip biraz öpüp koklaştıktan sonra

Ali Deniz: anne ben sana büyüyünce araba alıcam.

ben: başka ne alıcaksın?

Ali Deniz: çikolata alıcam  ama yemeğini yersen:))

...............................................................................

suyu kapatmazsak saatlerce ellerini yıkayabilen bir çocuk:)) orda bıraksam bir türlü bırakmasam bir türlü. bu sefer halasına açtırmış musluğu halasıda çaresiz bana söyledi. ben de su bitmiş bak akmıyor diye iyice sıkıştırdım muslukları.
salona gelip halasına
" hala bak bakıyım açabilecekmisin musluğu hadi hala bakıcam açabiliyomusun"
gaz veriyo aklınca:)

.............................................................................................
bir de  son zamanlarda ne zaman "anne seni çok seviyorum" dese peşinden bir istek geliyor.
gene gelmiş kucağıma "anne senin saçların güjel babanınkiler güjel diil. hadi bana su ver"

çocuk kadınları çözmüş galiba. bir gaz vermeler itifat etmeler:))

21 yorum:

  1. yerim ben o uyanığıı :)

    YanıtlaSil
  2. Uyku sorunu bu aralar bizde de var canım Ada'da 5 dk yatıyor ben uykuma aldım kalkıyorum diyor,Ali Deniz gerçekten çözmüş kadınları çok akıllıca davranıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off bizimki doğduğundan beri sevmiyor uykuyu. işin kötüsü küçüğü de aynı:)) bana çekmişler galiba ama ben sabah uykusunu çok seviyodum:)

      Sil
  3. canımya maşallah ne tatlı :) pekde akıllı annesi :) çözmüş seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım . 3 yaşında bir veled tarafından kullanılmak çok fena valla:))

      Sil
  4. :))))) Hepsi de çok güjel :))

    YanıtlaSil
  5. bu çocuklar ne kadar zeki ya verdiği cevaplar insanı dumur ediyor maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kirlenmemiş zeka ve düz mantık çocuklarda ki:))

      Sil
  6. Çok tatlı yaa,yerim onu:)Gerçekten işini biliyor,kadınları nasıl tavlayacağına da:)Titiz de maşallah,e daha ne olsun annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balık burçları çapkın olur derler ama bakalım bi sosyal ortamlara girsin napıcak:)) aman kış günü elleri buz gibi oluyor, sinir ediyor beni:))genelde su bitmiş diye kandırıyorum napıyım:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. bazen sinirden bazen sevmekten yemek istiyorum ben de:))

      Sil
  8. hahahah:))Ya ne sevimli bir isteme şekliymiş o öylee yerim onu.
    Bizimki de kendi içmediği sütünü bana içirmeye çalışıyor,sana kaleem alcaamm,silgi alcamm,mendelin alcaam diye sayıyoor.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ya bizi taklit ediyolar sıpalar:)) maem örnek alıcaksınız her şeyimizi alın dimi ancak işlerine gelenleri alıyorlar

      Sil
  9. Yemeğinizi yiyince çikolata istemeyi unutmayın maden izin çıkmış :)

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım senin bu gadlarına bayılıyorum..ben de de var ama defter halinde...okuyup okuyup gülüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:)) ben deftere yazmaya üşeniyorum galiba buraya yazmak daha kolay geliyor:))

      Sil
  11. Sırf dertere üşendiğimden ve burayada ileride bir çöküntü mağdurundan ulaşamamaktan korkuma öyle günden güne unutuyorum bende.. :) Aslında güzel hatıralar herbiri.

    YanıtlaSil
  12. çok güldüm ama yaaaa:))))

    YanıtlaSil