20 Aralık 2012 Perşembe

sonucu açıklıyorum...


 
çekilişime 125 kişi katılmış hepsine çok teşekkür ediyorum:))ben kağıtlara isimler yerine numaraları yazdım:)) sanki daha kolay oldu böyle:))
sonradan eklediğim şartlar gereği  önceden kabul etmiş olduklarım hariç bir çok çekiliş blogunu dahil etmedim.
çekilişi sevgili Derya ( hayat paylaştıkça güzel) kazandı:)) tebrik ediyorum:))
 
şu kadarını söyliyim çekiliş yapmak çekilişe katılmaktan daha heyecanlı bir şeymiş:))
 
Deryacım adresini bir an önce yollaki ben de sana paketini bir an önce yollıyım:))



6 yorum:

  1. Sevgili Derya tebrik ederim canım.
    Şansın hep açık olsun ^-^

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum Derya'yı. Güzel günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim şanslı arkadaşı. güle güle kullansın. çok cici hediyelerdi.

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullansın kazanan arkadaş :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler kazanan kişiye :))

    Bu arada mimledim sizi :)
    http://birkitapseveringunlugu.blogspot.com/2012/12/yeni-yl-istek-mimi.html

    YanıtlaSil