17 Aralık 2012 Pazartesi

iki kere mim eşittir mimim...


Nesrin arkadaşımız( Laf Salatası) beni mimlemiş:)) hem de iki kere:))bakalım neler çıkacak benden:)
bu birincisi;
1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?
ikisinin de yer yer öne çıktığı olmuştur hayatımda ama daha çok duygularımla hareket ederim. tabi hayati konular da bağrıma taş basıp mantığımı sokarım devreye:))


2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
insanlar artık her şeye çok kolay sahip olabildiği için mutlu değiller bence. buna ben de dahilm:)
interneti saatle dünya paralara satın aldığımız zamanlar verdı hatırlarsanız. o zamanlar bize bir gün inernetin sınırsız olacağını söylese hayatta inanmazdık di mi?
ama oldu işte artık hayatımızda bir çok kolaylık var ama bizim için hep daha fazlası daha önemli oluyor.

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
genel olarak pahalı şeyler satın alan bir insan değilim. ama ucuza bulup alıp etiketini bile sökmeden birilerine verdiğim dünya kadar kıyafetim vardır.
bu çok da kötü bir şey değil belki de alırken ben mutlu verirken verdiğim kişi mutlu:))

4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
aslında kendi hakkımı savunma konusunda dişim bir tek aileme geçiyıor. ama olay başkalarının hakkı olunca kimseyi tanımıyorum. okulda bile böyle oluyor, müdürden kendim için asla bir şey talep etmezken başka birisi için papaz olduğum çoktur.


5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
bu konuda kararsız kaldım bak:)) kitap konusunda çok aç gözlüyüm mesela. dünyanın bütün kitapları benim olsun isterim:))
her şeyim olsun diyemem zaten mümkün değil:))
ama aynı boncuk kolyenin her renginin benim olmasını istemek aç gözlülükse çokkkk aç gözlüyüm ben:))

bu da ikincisi;
kitaplardan gök kuşağı.
ben kitaplarımı kolilediğim için biraz zorlandım ama fena da olmadı sanki:))
en alttaki okuduklarımı not ettiğim defter:))
yeşil olan Kuzeyin kitabı
turuncu olan da Ali Denizin kitabı:))

ben de bu mimleri isteyen herkese yolluyorum:)) herkese kolay gelsin...

4 yorum:

  1. Canım senin aç gözlülüğün yararlı ve güzel bir açgözlülükmüş:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim cevapladığın için:)
    Kitap kulen de çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil