4 Aralık 2012 Salı

evimizden manzaralar...6

 
 
Ali Denizin gemisi:)) geçen gün geldi "anne bak ben gemi yaptım bu da bayrağı" dedi. çok şaşırttı beni çünkü genelde "ben yapamıyom anne, beraber yapalım anne, anne sen yap ben bakıyım" gibi cümleler kurar kendisi:))
gemi süper olmuş da ben asıl bayrağa bittim:))
 
 
bu da kaptan Ali Deniz. bitmiş havlu peçete rulosundan yapmıştım bu dürbünü. hemen "anne ben kaptan oldum bak" demişti. kayunun bi bölümü var "kaptan kayu" diye o aklına gelmiş:))

 
 kolilerimiz...
 
 
bu manzara salondan .şu an tam arkamdaki manzara :)) ben çıldırmıyım da kim çıldırsın:))

 
 ayy bunlar da sevimli kutularım:)) saçma sapan şeylere üzüldüğüm gibi saçma sapan şeylere mutlu da olabiliyorum ben:)) bu fotoğraf bile mutlu ediyor beni:))
 
 

bunlar da hemşehrilerim:)) gerçekten öyle babam getirdi Trabzondan:) daha olmamışlar balkonda olgunlaşıyor kendileri:))
 
 
 ben fotoğraflarını çekmeye çalışırken Ali Deniz de kapıp kaçma telaşında:))
 
 
 
kuzucum burda çok hasta ama gene "anne ben poz veriyim çek beni" diyor:))

 
şiş kebap:))
örmeye başladığım battaniyenin motifleri:))
şu ipten  kurtulamıcam bir türlü gerçi kurtulmak ta istemiyorum ya:)) aramızdaki aşktan bahsetmiştim burda. 
alize burcum batik:))

 
evimizin sürüngeni:)) hep ayağımın altında kendisi:) yerim onu ben:)
 
 
hımmm bi de aşure yaptım bugün ama daha çok sıcak kaselere koymadım bile:)) Belki yarın paylaşırım sizle:))

4 yorum:

  1. Harika, gemi de bayrak da süper, o hurmalardan bizim köyde var bahçede, ben hariç herkes bayılıyo onlara, buruş buruş yapıyo benim ağzımı :( Hoşgelmiş hemşehrilerin, selamlar, kuzuya geçmiş olsun çok...
    Aşure de ne güzeldir şimdi, mis gibi kokutmuştur evi, allah kabul etsin, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzuya geçmiş olsun, hemencecik iyileşsin inşallah, hemşehrilerini pek sevmesem, ağzımı garip yapsalar da napalım hoşgelmişler:) Gemi süper olmuş, evinizin sürüngeni daha da süper, yerim onu ben nasıl da gülmüş:)Bu arada maşallah araya şiş kebapla aşureler de sıkışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Çocukların hayal gücüne hayranım. Güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Hasta poz veren Ali Deniz'i yerim ben,gemisi de bayrağı da çok güzel olmuş,afferin ona:)Kolilerin de kendi içinde bir lego dizisi oluşturmuş,üzülme az kaldı,sabreden derviş hesabı:)Şiş kebap çok guusseell:)Kuzey Deniz büyümüş,saçları çıkmış biraz çok tatlı:))

    YanıtlaSil