8 Aralık 2012 Cumartesi

bir acayip rüya...

 
 
rüyamda; bloğumda firmin adlı kitabı okuyacağımı yazıyorum, sonra kapı çalıyor bir açıyorum
 geniş zamanlar bloğunun sahibesi sevdiye:) diyor ki bana "ben onu okudum sonunda firmin ölüyor". sonra gidiyor.
benim kafama takılıyor sevdiyenin kapısını çalıyorum. "anlatsana nasıl ölüyor" diyorum.
o anlatıyor ben de üzülülüyorm. beni teselli ediyor:))
o sırada eşi içerden sesleniyor "bir akşam eşinle beraber otumaya da bekleriz" diye:))"
 
Allahım blog alemine iyice kaptırmışım kendimi .
bu kapıdan kapıya gelmeler blog alemindeki yorumlar oluyor galiba:))
 
eskiden aksiyon macera şeklinde rüyalar görürdüm ben ,ama artık daha sakin şeyler görüyorum:)) yorgunluktan herhalde:))

10 yorum:

  1. Bende artık cok alıştım bloga. Hayatımın büyük bir kısmını kaplamaya başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bağımlılık gibi ama en azından zararsız:))

      Sil
  2. Bence de yorgunluktan,bir de rüyanda bile boş duramıyorsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)aynen ya sen bi ara yazmıştın ya boş duramama hastalığı diye, işte ben eskiden beri öyleyim. seviyorum koşturmacayı, stres olmasın yeter:))

      Sil
  3. Allah hayırlara çıkarsın rüyanı Nurçincim:))

    YanıtlaSil
  4. Ben de rüyamda blogumla ilgili şeyler görüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. :))) Hayır olsun inşallah :)
    Sanırım uyumadan önce benim bloğa uğramıştın ki rüyana girdim şimdi düşününce tipim nasıldı diye merak ettim :)
    Eşim Trabzon'lu olduğu için kan çekmiş olabilir,öyle derler ya hani :))
    Sanal da olsa bir parçamız oluyor burada ki insanlar, bazılarını çok seviyoruz, bazılarını beğeniyoruz kimisine hayran oluyoruz, güncelleme yapmadıysa merak ediyoruz acaba iyi mi diye. Bazen sevince, bazen üzüntüye ortak oluyoruz, bazılarıyla dostluğumuzu gerçek hayata taşıyoruz, eğleniyoruz, öğreniyoruz. Sonuç olarak bir rüyadan yola çıkarak posttan bile uzun yorum yazabiliyoruz :))
    Üzülmüş rüyanda, sevineceksin sanırım, bir de bekleriz herzaman kapımız açık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet senin matruşkalara takılmıştım yatmadan önce uzunca bir süre:))
      başörtülü gencecik bir bayandı rüyamdaki çok ayrıntı hatırlamıyorum ama:))
      evet burda öyle insanlar tanıdımki arkadaşım diye bahsediyorum eşim şaşırıyor. ama yüzyüze görüşmek değilki sadece arkadaşlık:))
      bu yorumunla beni mutlu ettin bile:))
      sevgiler...

      Sil