2 Ekim 2012 Salı

istanbulda bir gün...

 
 
sahaf festivalini duyduğumda kesin gitmeliyim ben  de dedim. ama iki çocukla öyle hemencecik yapamıyosun istediğini. ben de haftasonunu beklemek zorunda kaldım çocukları babannelerine bırakmak için. yalnız gidecektim ki son anda nurayım de gelmeye karar verdi. iyi ki de geldi.
adapazarından sabah 8 otobüsüne yetiştik zar zor...
 
 

haremden sirkeciye geçtik hemencik.
klasik ayak fotolarından biri ama ben bileklikerlimi de göstermek isteyince böyle oldu:))

barış işaretine benziyor di mi??
 
 
burda da benim ayağım,nurayın ayağı, benim gölgem ve de nurayın gölgesi. kalabalık bir foto oldu:))


işte geldik:))
 
 

 
şu koca sırt çantalı olan ben:)) o çanta doldu taştı akşama kadar. uzun zamandır alıp başımı gitmemişim bir yerlere.. ohh mis eski günlerde ki gibi. bir sırt çantası, bir ben ee bi de bir dost oldumu yanında daha ne ister ki insan
 
 
 
bu da nuraycım:)) ben bunları karıştırırken çeksene beni dedi:))
 
 
çok yorulduk, ordaki cafede biraz mola verdik. bu nurayın kitap kulesi...
 
 
 
ben, çayım ve kitaplarım...
 
 
 
bu da benim kitap kulem ...
 
 
 
ee kitapçılardan sonra taksime geçmemek olur mu hiç. bir halep bir atlasa girmemek olur mu:))


 
taksimden karaköye yürüdük. amann ben ne zamandır yürümemişim ordan aşağıya. ne güzel ıvır zıvır dükkanları açılmış orda.
 
 
karaköy- kadıköy vapuru:)) taksimden aldığım , mutluluk kaynağı bilekliğim. yolda durup durup kontrol ediyodum düştü mü diye:)) gördükçe mutlu oluyorum hala:))
( ben bu yazıyı yazarken ali deniz geldi ve bu fotoyu gördü. bileklikten tanıdı beni" a bak anne bak o sensin, yaşasın anne o sensin" nidaları atmaya başladı:))


 
gıdısnı kapatmaya çalışan şişko ben:))
 
 
 
dönüşte 18 otobüsüne yer bulamayınca 18:30 otobüsünü bekledik. beklerken de boş durmadık tabi:))


 
gelelim aldıklarıma:)) bunlar eminönünden aldığım kitap ayraçlarım. en sağdaki paşabahçeden ama:)) ali denize de mama tabakları aldım gene bir sürü:)) ayy bi de onları taşıdım sırtımda:))


 
çok fazla kitap almadım, kendime aldıklarım bunlar...
 
 

 bunlar ali denize aldığım  tübitak yayınlarının kitapları. yarı fiyatlarına aldım hepsini ...
 
bu kadar şimdilik:)) şöyle bi baktım da yazıya; ben ne kadar çok devrik cümle kuruyorum. karadenizli olmanın veriği bir şey olabilir:)) dönüp bazılarını düzelttim ama ben çoğu zaman  farkına bile varmıyorum...

13 yorum:

  1. oh süper, hem ziyaret, hem ticaret...

    YanıtlaSil
  2. oy ne güzel yahu =(
    Böyle çantanı kapıp çıkmak yürümek yürümek yürümek..
    Güzel bir gün olmuş belli. Arada yapmak lazım böyle. Yoksa insan kafayı yiyor. Fark etmeden doluyor.

    Karadenizli olmak güzeldir. Burası da doğal olduğumuz bir yer neticede. Sen istediğin gibi yaz. Birileri şikayetçi olacaksa önce ünlü fakiri arkadaşları uyarsınlar =D

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel bir gündü. sırt çantamda çocuk bezi, maması vs olmadan gezmek ayrıca güzeldi:))
    doğru söylüyosun karadenizliyim, devrik cümle kurarım kime ne??:))

    YanıtlaSil
  4. Çok özendim sana,ben de mi gitsem?Ne zamana kadardı?Bilekliğin çok güzel,vapurdaki ayrıntı da kaçmamış sanatçı gözünden.Ben en çok Ali Deniz'in kitaplarına bayıldım:)Güle güle okuyun kitaplarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım istanbuldasın ne güzel:)) 14 Ekim'e kadar mış. Hafta içi gidebiliyorsan hafta içi git bence. Sakin sakin gezersin. Kitaplar çok güzel gerçekten de. 3+ dan başlıyor TÜBİTAK kitapları ama ben 5 yaş falan bile aldım. Kendi sitesinden de satışı varmış Tübitak'ın. Almak istediğim çok kitap var ama eşim taşınmayı bekle bi de onları taşımayalım diyor:)) gerçi bunu yaklaşık iki senedir almak istediğim her şey için diyor ama Allahtan ona uymuyorum ben:))

      Sil
  5. Canım benim çok güzel bir gün olmuş, her haliyle belli. Ben de gelmek isterdim ama önceden sözüm vardı :( Başka zaman inşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gene gelirim istanbula :)) önceden haberleşir görüşürüz inşallah canım:))

      Sil
  6. merhabalar,
    tübitak kitaplarınızı ve bilekliğinizi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Enerjinize hayran kaldım. Ben gittiğimde yorgunluktan ölüyordum detaylı bir arama bile yapamadım. Bu arada cin ali serisi vardı bir yerde, siz gidene kadar kalmamıştır o ayrı dava. İhsan Oktay Anar'ın son kitabı da sahaflardan mı? Yazarın iki kitabını okudum. İki kitabı da okunmayı bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi olamazsın. Vapurda arkadaşıma demiştimki cin Ali serisi bulsam:)) bende var ama bir kitabı eksik. Bulsam kesin alırdım:)) ilgimi çekeceğini nerden anladın? evet adam bir kaç yeni kitapta getirmiş ben de almayı düşünüyordum aldım. İhsan Oktay anarın en beğendiğim kitabı " puslu kıtalar atlası". Bakalım son kitabı nasıl?

      Sil
  8. Ne iyi yapmışsınız ben burada yanıbaşımdayken hala gidemedim.Güle güle okuyun kitaplarınızı

    YanıtlaSil