29 Ekim 2012 Pazartesi

film-bir zamanlar Anadolu'da

 klasik bir Nuri Bilge Ceylan filmi. film değil fotoğraf kareleri sanki her sahne. o kadar durağan yani. 2 buçuk saatlik filmi bana kalsa 1 saate sığdırırım ama o zaman böyle bir şaheser olur mu ? olmaz tabi:))
şaka bi yana güzel bi film. çok durağan olmasına rağmen hep bir merakla izliyor insan o yüzden de sıkılmıyor.
      konusu kısaca şöyle. bir cinayet olayı var ve yer tespiti için katil zanlısı , komiser, savcı, doktor,jandarma...ve bir kaç kişi daha dağ bayır geziyoalr filmin başlarından ortalarına kadar. tabi arada her birinin hikayeleri de var azıcık.
      bir elma sahnesi var (45. dakikada) yani ne diyim insanı dumur ediyo diycem argo olucak ama başka bir tabir bulamadım:)) ben bi kaç kere daha izledi o sahneyi çok hoşuma gitti. düşününce çookkk derin anlamalr çıkar vala:))

     yılmaz erdoğan, ahmet mümtaz taylan, fırat tanış, taner birsel...benim tanıdığım oyuncular. bu tarz filmleri sevenler için güzel bir film. ben beğendim....

biz filmi izlerken Ali Deniz de bu hallerdeydi:)) tabi biz hiç bir filmi bi kerede bitiremiyorz artık. genelde 2 seans oluyo çocuklardan dolayı.

7 yorum:

  1. Güzel filmlere benziyor.O legolarla maslak 1453 inşaa edilir,Paşa'nın kırmızı arabasına bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim filmi. Ayy lego olayını sorma:)) o legolar bi arkadaşın oğlunundu ve bizimkine hediye etti . Bi sette biz almıştık ama Allah'tan bizimkilerin hepsini çıkarmamıştık biz:)) suan bizdeki legolarla değil Maslak 1453 istanbulun tamamı yeniden inşa edilir:)))

      Sil
    2. Vay senin haline,bir de legoları toplaması var,en iyisi kürekle toplamak:))Benim ev gündüzleri ev değil,oyuncak yığını.

      Sil
    3. kürek fikrini tuttum:)))

      Sil
  2. kızlar çok doğru sölüyosunuz bakcaz.
    hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  3. Aslında filmi çok çok merak eiyorum ama yılmaz erdoğan ı hiç mi hiç sevmem.. Onun yptığı filmleri de hiç tercih etmiyorum.. Vallahi bakalım ne olacsk yine de çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yılmaz erdoğan kendi filmlerindeki gibi değil sanki. başrollerden biri ama göze batmıyo.

      Sil