17 Temmuz 2012 Salı

Hakan Günday...piç

evet Hakan GÜNDAY serisini bitirdim. o kadar üzgünüm ki. yenbi bir kitap yazsa da okusam:))
bütün kitapları okumuş biri olarak şimdi Hakan GÜNDAY kitaplarını kendi beğenime göre sıralıyorum.
1-KİNYAS VE KAYRA
2-PİÇ
3-AZİL
4-MALAFA
5-AZ
6-ZARGANA
7-ZİYAN
Kitabın arka kapağından bir ka cümle:
-piçler düzensiz hayatlarında düzenli olarak içki içerler. Belli sayıdaki kadehten sonra sarhoş olup sızarlar.sızdıkları yerin adı huzurdur.
-piçlerin babalarıyla olan ilşkileri mezar taşı kadar soğuk, yeni dökülmüş kan kadar sıcaktır.
-piçin davranış ve tercihlerini sadece bir başka piç kabul edilebilir olarak değerlendirir ve Neden? diye sormaz. "Neden" sorusu piçliği yok eder.

2 yorum:

  1. Hakan Günday'dan henüz hiç okumadım ama çok merak ettiğim bir yazar. İlk okumayı planladığım kitabı da Kinyas ve Kayra idi. Bildiğimden değil de adı ilgimi çektiği için onu ilk sıraya koymuştum. Doğru düşündüğümü bir de buradan teyit etmiş oldum sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğru bir karar:)) çok çok etkileyici bir kitap. işin ilginç yanı olaylar o kadar tekdüze gelişiyor ki, merak eidlecek bir şey de yok ama çok sürükleyici işte:)) güzel olan yanı da bu galiba.

      Sil