24 Haziran 2012 Pazar

Ali Deniz'in tuvalet egitimi

En büyük korkularından biri olan tuvalet egitimine başladık. henüz mutlu sona ulaşamadık ama yakındır inşallah. Ali Deniz 27 aylık oldugunda başladık. Daha önce ufak denemelerim oldu ama sonuc vermedi ya da ben çabuk pes ettim. Biraz geç aslında 27 ay ama eve yeni bir kardes geldigi için fazla üstüne gitmedik. Daha iki yasında bile degilken cocuklar için olan müzikli klozetlerden almıştık. Banyoya koymuştuk göz asinaligi olsun diye. Bir de üzerinde klozet kapağı resmi olan bir tuvalet egitim kitabı aldık. Ama cocuk ikisinden de hoşlanmadı. Klozetin sadece muzigiyle ilgilendi, oturmak istemedi. Ben de çok zorlamadım. Kitabın resimlerine de bakmak istemedi. Hatta Pepenin "cisimiz tuvalete" şarkısını bile duymak istemiyordu. Cocuk daha nasıl anlatsın di mı hazır olmadıgını:))) Neyse biz o donem vazgeçmiştik bu isten ta ki 10 gün oncesine kadar. Su büyük klozetlerin üstüne konan adaptorlerden aldım. Onu çok sevdi ve ilk onun sayesinde yaptı tuvaletini. Biz de gece gündüz aynı anda çıkardık bezini. Büyük tuvaletini hala söylemiyor ben anlayınca götürüyorum. cisi gelince de kakam geldi diyor. Tabi arada gene kaçırıyor ama bu sefer pes etmek yok:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder