22 Aralık 2010 Çarşamba

Yer Deniz Büyücüsü

Merhaba arkadaşlar. sizlerle yeni okuduğum beş kitaptan oluşan fantastik bir seriyi paylaşmak istiyorum.Serinin adı YER DENİZ BÜYÜSÜ. Ursula K. LEGUIN le Tüyap kitap fuarında stant görevlisinin önerisi üzerine tanıştım ve çok beğendim. Şimdi elimde aynı yazarın MÜLKSÜZLER adlı bir kitabı daha var ve onu okumak için de sabırsızlanıyorum

 Fantastik kitapların bir çoğundqa olduğu gibi ejderhalar, büyücüler gibi gizemli olaylar var gene. Ama bu sefer sanhi herşey bir kadının penceresinden anlatılmış gibi. Herşey daha insancıl, daha dokunaklı.
 Çok fazla savaş ve şiddet içermiyor.
 Fantastik türü seven sevmeyen herkese tavsiye ederim.
 Şimdiden iyi okumalar diliyorum:))




2 yorum:

  1. çok severek okumuştum ben de seneler önce..Şimdi o kitapları yeniden satın almayı düşünüyorum..çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  2. evet değişik bir fantastik dizi gerçekten de:))

    YanıtlaSil